wtorek, 23 grudnia 2014

Filipiny

23.12.2014
Bardzo się cieszę że dostaję pocztówki swapowe. A jeszcze bardziej kiedy moje docierają do adresatów. Z Joy mieszkającą na Filipinach, umówiłyśmy się na dwie, jedna urodzinowa (bo mamy urodziny w tym samym czasie), a druga w ramach zainteresowań.
Joy mieszka w miasteczku Legazpi , położonym w rejonie Bicol, na południowo-wschodnim wybrzeżu wyspy Luzon, nad Oceanem Spokojnym. Nad miasteczkiem króluje wulkan Mayon. Jest to bardzo aktywny, niebezpieczny, starowulkan w prowincji Albay. W 2000 roku miejsce to uznane zostało za Park Narodowy  . Jego wysokośc wynosi 2463 m.n.p.m, i przez wielu jest uważany za najpiękniejszy wulkan naświecie. Muszą tam być niesamowite widoki...
Pocztówka jak najbardziej w moim typie. Bardzo dużą niespodzianką, na tej pocztówce są autografy i pozdrowienia od kilkunastu osób. Nie spodziewałam się tego. Oto moja magiczna pocztówka...
Joy bardzo się postarała, bardzo duży plus.






Druga pocztówka to typowa kartka na urodziny, z grubszego kartonu i w większym formacie. W Szczecinie leje od kilku dni, więc te znaczki się odkleiły i leżały w skrzynce. Póżniej dopiero zorjentowałam się że nakleiłam odwrotnie. Ale pocztówki od tej samej osoby, więc nie było problemu. Ciekawe czy moje już się doczołgały na Filipiny?


1 komentarz:

  1. Pierwsza pocztówka pasowałaby do mojej zakładki "wulkany", jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń