poniedziałek, 29 grudnia 2014

Kolorado

29.12.2014
 Nie mogłam się doczekać na tę pocztówkę swapową. Przysłała mi ją Julia, która mieszka w  miasteczku Kolorado Spring , w Ameryce. Znajduje sie ono u podnóżna Gór Sklalistych, i jest stolicą hrabstwa El Paso.
 Chciałam dostać pocztówkę z Wielkiego Kanionu, a otrzymałam kartkę o podobnej tematyce. Największą atrakcja turystyczną Kolorado jest Ogród Bogów. O dziwo, jest to park miejski, o unikalnych walorach, znajdujący się w obrębie miasta. Znajdują się tu niesamowite, o osobliwym krztałcie bryły skalne  w kolorze cegły.  Rozciąga się tu przepiękny widok na Pikes Peak. Jeden z najbardziej znanych szczytów w Górach Skalistych.
Jest to czterotysiecznik na którego szczyt prowadzi droga. Julia napisała, że obydwa miejsca widzi z okien swojego domu. Kocham takie widoki.
Pocztówka zanim dotarła do mnie, została uszkodzona. Poprostu ktoś lub coś ją urwało. Nie mniej jednak jest boska.





3 komentarze:

  1. Ładny widok na pocztówce. Niedawno z postcrossing otrzymałem pocztówkę z Colorado Springs, ale z widokiem na miasto i góry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem niestety dostajemy coś innego niż to co byśmy chcieli..
    ale co jak co,ta pocztówka jest świetna.. Mi się osobiście podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pocztówka świetna, niesamowity widok, chciałabym mieć taką w swojej kolekcji ;) Szkoda tego urwanego rogu, bo pewnie robiłaby jeszcze większe wrażenie niż teraz :)

    OdpowiedzUsuń