poniedziałek, 15 grudnia 2014

Rosja

15.12.2014

Te swapy dają życie mojej skrzynce na listy. Mając szczęście  na Postcrossingu do Rosji, umówiłam sie na swap..tak, tak do Rosji. Nie zawariowałam, ale zawsze chciałam dostać pocztówkę z Jeziorem Bajkał. No i mam.
 Nadawcą jest Novardin, który mieszka w Irkutsku, studjuje on inżynierię naftową i gazowniczą. Jest rdzennym indonezyjczykiem, pochodzi z Dżakarty gdzie mieszka jego rodzina. Lubi ballady rockowe i grę w piłkę nożną, na kórą już ma coraz mniej czasu.
Jezioro Bajkał zwane często Błękitnym okiem Syberii, jest najgłebszym jeziorem na świecie. Otoczone jest licznymi pasmami górskimi. Leży w południowo- zachodniej Syberii.
Przejrzystośc wody sięga czterdziestu metrów. Od jesieni do wiosny powierzchnia jeziora jest zamarznięta, i na tyle wytrzymała że poruszają się po niej samochody. Wzdłuż linii jeziora przebiega trasa kolei transsyberyjskiej. Podróż z jednego końca jeziora na drugi trwa dwa dni . Muszą być to nieziemskie widoki....pocztówka dotarła do mnie po dziesięciu dnaich.



1 komentarz: