wtorek, 23 grudnia 2014

Indie

23.12.2014
Na tą pocztówkę czekałam najbardziej . Przysłał mi ją Vijayant, który mieszka w Indiach w miasteczku Jodhpur, znane jako Sun City, w stanie Radżastan, na skraju pustyni Thar.  I to właśnie kolejna osoba , która mnie poprosiła o swap.
Jodhpur ma wiele atrakcji tutysycznych, i dużo ciekawych miejsc do zwiedzania. Ale ja dostając już pocztówki z Indii, i nie mająć Tadz Mahal, nie chciałam nic innego. Uparłam się jak osioł i koniec. Miał trochę kłopotu, bo nie miał tej pocztówki, ale dostał ją specjalnie dla mnie od znajomego mieszkającego w Agra.
Vijayant to z wykrztałcenia prawnik mocno zaangażowany w działalność na rzecz praw człowieka. Zapalony alpinista. Jest typowym wyznawcą hinduizmu. Napisał że był ostanio na weselu u kuzyna, które razem z tradycjami trwało kilka dni.
Indie to inny świat, inna mentalność ludzi, inne zwyczaje. Bardzo duża mieszanka kulur, i narodowośći.
Tadz Mahal, najsłynniejsza budowla Indii na świecie. Mam i ja.  Duży plus za znaczki.
Zapowiada sie dłuższa korespondencja. Ciekawe czy on też się ucieszy z mojej pocztówki, tak jak ja?








4 komentarze:

  1. Wspaniała pocztówka. Nie mogę się na nią napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez mam pocztówke z tadz mahal i tez sie uparłam az znaalazłą sie u mmie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez mam pocztówke z tadz mahal i tez sie uparłam az znaalazłą sie u mmie

    OdpowiedzUsuń