wtorek, 23 grudnia 2014

Curacao

23.12.2014
Ostania pocztówka swpowa, która jest dla mnie wielką niespodzianką.
Ponieważ dostałam ją od Lisette mieszkającej w Curacao. Jest to userka, do której dawno temu wysłałam wiadomośc na Postcrossingu. Podałam jej od razu moje namiary. Jednak nie otrzymałam żadnej wiadomości od niej czy zgadza się na wymianę. Jak również nie znam jej adresu. Napomnę tylko że nie loguje się ona  od trzech lat na portalu.....
Curacao  jest terytorium zależnym od Holandii, leży na Karaibach w archipelagu Małych Antylii .
Na pocztówce obraz olejny przedstawiający Curacao. Autorką jest znana w tamtejszej społeczności malarka , Merly Trappenberg. Jej miłość do tej wyspy była tak silna, że porzuciła dobrze płatny zawód, i zmieszkała tutaj. Nie tylko maluje, także rzeźbi.
Podwójny ZONK . Oceńcie sami.




2 komentarze:

  1. To musiała być dla Ciebie wielka niespodzianka! :) Świetnie, że udało Ci się otrzymać pocztówkę z tak rzadkiego kraju, gratuluję :)

    zapraszam do siebie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń