wtorek, 30 grudnia 2014

Fiji

30.12.2014
Zamykam mój trzymiesięczny udział w Postcrossingu, egzotycznym akcentem.
Nadawcą tej swapowej pocztówki jest Michelle, mieszkająca w Suva, stolicy Fiji.
Jest to państwo wyspiarskie otoczone licznymi rafami koralowymi. Mieszkańcy to zlepek różnych narodowośći. Utrzymują sie głownie z turystyki i rolnictwa. Mają najbardziej rozwiniętą gospodarkę na Pacyfiku. Wydobywa się tu też złoto i srebro.
Na wyspie dominuje protestantyzm i hinduizm.
Ze względu na panujący tutaj gorący  klimat, większą część wysp stanowią wiecznie zielone lasy tropikalne, w których rosną palmy, parocie, bambusy. Temperatura w styczniu i lutym często przkracza 30 stopni.





Dowiedziałam się że moja pocztówka dotarła do Ghany, i w okolice Jeziora Bajkał.







5 komentarzy:

  1. Piękna pocztówka i z tak daleka.Wspaniała plaża, można się rozmarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje pocztówki z tak egzotycznego miejsca! Dla mnie wyspy Oceanii to symbol raju, a szczególnie te palmy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zdobyczy! :-) 30 stopni w styczniu i lutym...heh, chcę tam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie pocztówki z pięknymi widokami :-)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka. Także mam Fidżi w swoich zbiorach, jednak Twoja bardziej przypadła mi do gustu, ze względu na napis co prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń