piątek, 2 stycznia 2015

Wygrana w konkursie.

02.01.2014
Nowy rok, nowe postanowienienia, nowe wyzwania i marzenia . Ciekawe ile z tych rzeczy się spełni a które wcielimy w życie. Przeraża mnie tylko data urodzin.
 Jakiś czs temu brałam udzial w konkursie, na blogu u Enny. I zamieściłam tam komentarz, nie po to żeby wygrać. I wygrałam nagrodę dodatkową. Nawet się nie spodziewałam. Sama też czytam komantarze , które ludzie zamieszczają na moim blogu. I jest to bardzo miłe, że ktoś to wogóle czyta. Kusi mnie żeby też zorganizować jakiś konkurs, zebrać jeszcze trochę pocztówek, i rozdać w ramach losowania, osobom zainteresowanym... Muszę nad tym popracować...
Właśnie nowy rok, zaczynam od pocztówek które mi  przysłała Enny. Piękna czerwona koperta, z nadrukowanym logo. W środku sześć pocztówek, krótki liścik, i chusteczka z motywem łowickim.
Do wszystkiego dołączona wizytówka. Wszytko profesjonalne.

                                              http://ennylin-postcards.blogspot.com


Ja w ramach podziękowań wysłałam jej  pocztówkę ze Szczecina.


1 komentarz:

  1. Żubr jest wspaniały :)
    PS. Wysłałam Ci wiadomość na FB, może jesteś zainteresowana wymianą?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń